12 Kasım 2012 Pazartesi

MTV Europe Music Awards 2012

11 Kasim 2012 de Frankfurt'ta yapilan MTV muzik odullerinde Taylor Swift ve Justin Bieber odulleri topladi. Sarkilar ne kadar guzel olsada kirmizi halidaki o kadar unluden hicbirini begenmedim diyebilirim. Taylor Swift'in J.Mendel tasarimi elbisesi belki baska birinde guzel durabilirdi ama Taylor Swift'te nedense begenmedim. Rita Ora'nin kiyafeti en rukuslerindendi esmer biri olarak sari saclarinin altina hem kirmizi hem transparan hemde kabarik biseyler giymesi cok kotu ve rukus durmus. Heidi Klum ve Anne V. 'nin kiyafetlerini cok acik buldum. Kim Kardashian'in elbisesi guzel bir tasarim bence ama Kim'de guzel durmamis belki bir mankende daha guzel dururdu. Lana Del Rey'in tarzini begenirim ama kirmizi halida giydigi elbise 40 yas ustu kadinlar giymeli. Zaten makyajininda iyi oldugunu dusunmuyorum. Carly Rae Japsen'den hic beklemedigim bir performans oldu. Elbise 2 beden buyuk ve basenli gostermis. Ve kumasi yasina gore cok buyuk. Ama makyajini begendim. Alicia Keys kirmizi halinin az sayidaki siklarindan biriydi. Taylor Swift ve Gwen Stafeni'nin sahne kostumleri birbirlerine benziyolardi ama kirmizi hali kiyafetlerinden daha etkileyiciydiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder