6 Kasım 2012 Salı

Bordo <3 (Mahogany <3)

Bordo bu sezonun favori rengi.Sizlere sezonun diger renklerinden de bahsedecegiz ama ben kendi favorimle baslamak istedim.
Kirmiziyi sevmeyen biri olarak bu kis bordoya asik oldum diyebilirim. Ozellikle bordo pantolonlarla yapilan kombinlere bayildim.
Peki bordoyu nasil kullanmaliyiz? Benim tavsiyem bordoyu lacivert,koyu yesil,krem ve gri ile deneyin. Mesela ben basta gri ve bordoyu pek yakistiramamistim. Fakat deneyince gercekten cok guzel durdugunu gordum. Kalin orgu kazaklar altina pantolonlarla bu renk kombinleri gayet sik olacaktir. Yada mini elbiselerle kombinlenmis aksesuarlarinizda...
Ve tabiki bordo sadece kiyafetlerle kalmadi. Ayakkabilarda da oldukca kullanilan bir renk olmaya basladi.
2013 makyaj trendlerinin en ustune oturmayi da basardi. Ozellikle beyaz tenli kisilere bordo ruju cok yakistiriyorum.
Sizde gidin ve kendinize bordo biseyler alin derim ben!

This season's favorite colour is mahogany. We will write about the other favorite colours but i wanted to talk about this this first. Actually i don't really like red but this season i loved mahogany. Especially i loved combins which are doing with mahogany.
And,how can we use mahogany?
My advice is you should try mahogany with indigo,dark green,cream and grey. For example i didn't like mahogany and grey at first. But when i try them i noticed that they are really beautiful. Mahogany seems very good with thick knitting pullovers and skinnys. Or mini dress with accesories.
Mahogany is everywhere. Not only clothes. At shoes this colour has been using these days. Make-up trends at 2013, the best is mahogany lipstciks!!
Especially if you're white skin you must use this colour i think.
I say go and buy sth which is mahogany!!






































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder